Keeeeso


Godmorgon vänner, och godmorgon måndag!

Vaknade pigg imorse, vilket känns väldigt otippat då jag hade svårt att somna igår! Men jag ska inte klaga, äntligen kanske jag har kommit ur mitt komaliknande tillstånd som jag varit i den senaste månaden...

Käkade keso och avokado till frukost och blev faktiskt riktigt mätt, så det ska jag köra på fler gånger. Ska även verkligen försöka minska ner på allt annat onyttigt. Det gick däremot år fanders i veckan då jag tyckt synd om mig själv.

Funderar på att börja skriva en liten dagbok där jag ska anteckna vad jag faktiskt stoppar i mig. Tror att det är mycket mer onyttigt än vad jag faktiskt tror. Jag dricker fortfarande  m y c k e t  cola och äter mycket onödigt. Det bidrar knappast till min BeachMalaysiaKropp. Eller till min forever vältränade kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0