Hemma i soffan


Har käkat en lätt middag (baguett med mozarellaost och tomat som får ligga i ugnen till osten smält, yummi!), ska snart hoppa in i duschen och sen sätta på filmen Brothers!

Hade jag varit pigg och kry, eller pigg är jag, men inte helt kry, då hade jag fan gått ut ikväll! Känner mig lite uttråkad men vill inte riskera att bli mer sjuk! Dock är det rätt skönt att veta att mina vänner antingen har besök av sina föräldrar, ska på födelsedagsfirande eller inte är hemma, ingen ska ut och festa järnet i alla fall ;)

Sist jag var ute var det verkligen all in! Lite för mycket all in faktiskt, mådde inte helt hundra dagen efter, hehe!

Före.


Under.


Efter.


Dagen efter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0