Freeeeedaaaaag


Godmorgon vänner ♥

Hoppas att ni sovit gott? Det har jag, trots äcklig mensvärk och en väldigt täppt näsa, haha! Men jag vaknade pigg och glad (?) fram tills att jag såg att det  s n ö a d e  ute!! Det är lixom inte ens november ens! Fan.

Idag efter jobbet är det middag hos mamma och pappa
som gäller för oss alla syskon plus respektive, det blir löksoppa ( I  l o o o v e )  och säkert en massa annat smått och gott! Sen ska jag vidare för att träffa en kompis för lite drinkar, vi hade planerat för stan, men i det här vädret så känns inte det så jättelockande direkt... Haha, vem vet, det kanske blir drinkat på lokala krogen Tegel istället, haha!

Tröja - HM, linne - Gina Tricot, armband - ingen aning. Sen ett par svarta byxor, och svarta stövlar med nitar.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag vill ha ditt hår! Du är verkligen skitsnygg!

2010-10-22 @ 14:10:34
Postat av: Sanne

Jag vill ha ditt hår!! :)

2010-10-22 @ 14:11:58
Postat av: JohannaMariaMs

Taack, vad söt du är =)



Ps. Vill du så gärna ha mitt hår att du skrev två kommentarer? ;)

2010-10-22 @ 15:11:28
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fan va du var snygg då ;)

2010-10-23 @ 22:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0