Aj, aj, aaaaaaaaaaaaaaj!!


En bra start på veckan. Verkligen.

Igår gick jag till farbror doktor för att kolla upp min förkylning för den går fan inte över. Fick ta halsprov och stickprov. Sticker i fingret gjorde apont och blödde skitmycket! Idag kan jag inte använda mitt långfinger när jag skriver på tangentbordet, hon måste ha stuckit  v ä ä ä l d i g t  fel! Men jag gjorde allt förgäves, för alla prover är bra så det enda jag kan göra är att vänta ut förkylnings-helvetet!

Jag blev även kontaktad av min bank igår, de var tvungna att spärra mitt kort för att deras bedrägeri-avdelning hade anledning att tro att mitt kort blivit skimmat (eller vad det heter??). Så nu är mitt bankomatkort spärrat.

Idag skulle jag även ta blodprov för mitt besök hos Hematolgen. Gick dit, fick vänta i kö i över 30 minuter. Kom in, blev stucken i en nerv men orkade inte säga till och bli stucken igen. Sen ville det inte sluta blöda, utan jag fick lägga mig på en brist med armen upp i vädret och med tryck på armvecket. Kul.

Väl på jobbet skulle jag ta bort tejpen.
Då set jag att bomullstussen är bra mycket blodigare än den brukar vara. Mysko det där.
 
Ville visa mitt blåa långfinger. Men det syns inte, haha!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, jag avundas dig inte.

Stick i fingret är det värsta som finns tycker jag, det gör skitont i flera dar efteråt.

2010-10-26 @ 17:55:44
Postat av: julia

Jag var också hos doktorn, förra veckan. har en enveten förkylning och ont i halsen. hon kollade i halsen, sa att det såg bra ut. troligtvis virus på virus, å inget dem kan göra något åt, men lagom kul.

Sprutor, nålar och allt som har med stick är det värsta jag vet. blä.

hoppas du frisknar till snart.

2010-10-26 @ 19:19:28
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Anne

Usch..blir arg att dom inte vet hur man sticker i fingret...aldrig mitt på fingret där nerverna finns, inte konstigt att det gör ont..man sticker på sidan av fingret som gör mindre ont..morr =(

Så nästa gång dom vill sticka er i fingret...så säg att dom ska sticka på sidan , inte mitt på...så slipper ni bli blåa o ha ont i fingret..



Krya på dig!



Kramis Anne

2010-10-26 @ 22:17:20
Postat av: JohannaMariaMs

Tack för tipset Anne! Jag blev stucken i måndags men har fortfarande ont!! Skit irriterande ju!



KRAM

2010-10-27 @ 09:31:48
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0