20101021


Godmorgon torsdag!

Det är helt stört hur fort dagarna och veckorna går! Vart försvann sommaren lixom?? Helt plötsligt blev det svinkallt och frost på marken.  J a g   h i n n e r   i n t e   m e d ! !

Efter jobbet idag ska jag iväg med kollegorna och bowla och käka middag på O'Learys i Kista, det ska bli mycket trevligt, sen blir det hem för att förhoppningsvis fortsätta med resningen jag påbörjade igår. Jag kommer att slänga/skänka bort två IKEA-påsar fulla med kläder som inte passar eller som jag helt enkelt inte vill ha längre!



J a g  v i l l  h a  s o o o o l   o c h   v ä r m e ! !


Kommentarer
Postat av: finaste

hade jag bott i sthlm hade jag gärna tatt emot en klädpåse, men nu gör jag inte det :P

Du har haft mkt snyggt på dig på alla bilder du lagt ut =)

2010-10-21 @ 18:19:48
Postat av: JohannaMariaMs

Då var det riktigt synd att du inte bodde i Stockholm ;)

2010-10-21 @ 23:05:40
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0