Fransar


Så här är alltså frans-statusen idag. Och då ser det ändå inte så farligt ut på bild, men ni ser ju hur det högra ögat ser ut?? Jag har några fransar som är skitlånga, fransarna mot ögonvrån är relativt långa likaså fransarna längst ut på ögat, dock har jag väldigt få fransar där. Vänster öga ser däremot ut som vanligt...

Jag har däremot bestämt mig för att jag inte vill ha korta fransar i Malaysia, så när lönen kommer så ska jag beställa Revitalash så får vi se om det blir någon skillnad. Fransarna har då cirka 40 dagar på sig att växa till sig och bli starka. Kan det gå så fort tror ni?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh det ska bli så spännande att se vad detta ger för resultat! jag tror absolut 40 dagar räcker :-)

2010-11-24 @ 22:02:30
URL: http://calanthes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0