Fortfarande...

... Är banken en jävla skitbank!
Orkar dock inte dra hela historien men den innefattar bland annat ett besök på banken för att få en sladd till min bankdosa. Men det var ju inte helt lätt att få den sladden... Har börjat funderat på mitt klagobrev som jag ska skicka till kontorsansvariga! Det är fan helt oacceptabelt att ett kort som ska spärras inte spärras förrens en vecka senare! Men även att ingen informerar om att man behöver sladden till bankdosan för att beställa en egen kod till kortet, och att det efter att man beställt koden tar upp till fem bankdagar innan kortet kommer.
Så. För att sammanfatta. När jag kommer att få mitt kort (om jag nu får det) så kommer jag att ha varit utan kort i tre veckor. I  t r e  h e l a  v e c k o r ! Hade bara min banktjänstemannakärring spärrat kortet på en gång hade jag redan haft det liggandes i plånboken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0