Depp-igen.


Jag är nere i en depp igen. Fy fan säger jag bara. Jag tappar mina fransar för fullt, och mitt ögonfranslim för lösfransarna är slut men jag har inte orkat att köpa nytt. Har kommit hem sent varje kväll på grund av träning och Malaysia-planerande. Ikväll kanske jag hinner? Trots spinningträning. Frågan är hur sugen jag kommer att känna mig på att gå till centrum alldels svettig och äcklig. Säkert kall och hungrig oxå. Haha, vadå bitter??

G a m m a l   b i l d   f r å n   i   v å r a s . . .

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Finns det inte att köpa på nätet, så slipper du springa i affärer? :)



Hoppas att en eller flera kramar hjälper.

-Kraaaaaam-

2010-11-18 @ 14:00:52
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det suger att tappa fransarna sådär (händer för mig också ibland) men du har fantastiskt vackra ögon!

2010-11-18 @ 14:31:12
URL: http://calanthes.blogspot.com
Postat av: Sussi Norrbotten

Du jag vet hur det känns men vet du vad jag gör när det känns så... jag beställer från tradera eller annats ställe så kommer det hem i lådan så behöver man inte ta sig i affären när det blir så. Känns mycket bättre... gjorde benmärgsprov nr2 nu i tisdags... fick boka om det flera gånger nu pga infektion så nu är det bara vänta på svaret... gruvar mig som tusan... vad för behandling exakt fick du? Och den där knölen hur yttrade den sig från början. Vad hette din cancer exakt?

Många frågor... stor kram till dig i allafall.. du är en stor kämpare, avundar din styrka att klara leva så bra som du gör trots omständigheterna... //Sussi

2010-11-18 @ 15:07:44
URL: http://sossiq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0