Veckan


Hej vänner!

T a c k   f ö r  s ö t a  o r d  t i l l  i n l ä g g e t  n e d a n ! !

Fortfarande seg uppdatering här i bloggen. Verkligen skittrist, men motivationen finns inte riktigt.  T y v ä r r . Men tänkte bara säga  " - H e j "  och att jag lever och mår bra! Jag känner bara inte att jag har lust att sitta framför datorn när jag kommer hem från jobb och träning. Sen så gör det inte saken bättre av att man har en liten två-åring där hemma som man gärna leker och kelar med när man kommer hem =) Sen så använder hon även min dator ganska så flitigt, haha! Hon tycker om att ligga i min säng och kolla på  "I drömmarnas trädgård " på min lap.. Den ungen är så jäkla söt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0