Dagen och kvällen


Shit vad det är kvavt ute, men inte mig emot, jag har verkligen längtat efter sommarvärme! Nu har jag tagit en liten fikarast och passar på att skriva lite.. Har tränat idag - svettigt som fan! Solen ligger ju på salen så det blir bra varmt där inne, det typ droppade om mig.. F r e s h  v a ?

Efter jobbet ska jag hem och äta middag och göra mig iorning, sen ska jag möta upp Hedda för att vina lite innan det blir utgång i StoraStaden, ska bli apkul! Var längesen jag var ute i stan, plus att den kvällen var inte så jäkla lyckad. Eller kvällen i sig var lyckad, men inte utestället vi var på.

Så ikväll blir det mys med Hedda, och imorgon blir det tacos och filmmys med Anna. En mycket bra helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0