Plötsligt händer det...


... När man känner att kondisen faktiskt börjar att bli helt okej, eller kanske till och med bättre än okej! Som jag har berättat tidigare så har träningen de senaste två månaderna blivit åsidosatt av olika anledningar, vilket har gjort att jag haft lite ångest för att komma igång ordentligt med träningen igen.

Men.  D e t  h a r  g å t t  s å  j ä v l a  b r a !  Spinningen idag, som jag var mest nojjig över, rent konditionsmässigt gick riktigt bra! Jag kunde öka på belastningen och jag höll ut hela passet. Dock har jag nog aldrig varit så svettig, haha!

För första gången på länge känner jag mig nöjd med min kropp. Jag känner mig ändå relativt bekväm med att gå i bikini och jag kan faktiskt känna mig stolt och tycka att min kropp idag är fin. Det mina vänner är ett enormt stort steg för mig.

Snart står vågen på - 8 kilo. Nu är det bara att träna upp kroppen och bli mer fast och tona upp musklerna. Därför blir det ett pass på gymmet imorgon :)



G r y m t  s v e t t i g  e f t e r  e t t  r o l i g t  p a s s !


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Starkt jobbat! Jag har också börjat med gym och spinning och det är verkligen kanonbra - roligt också faktiskt! Kram

2010-04-01 @ 09:17:31
Postat av: JohannaMariaMs

Bra gjort Kajsa!! Visst är det kul med spinning?? Och på det passet hejjar alla på varandra och vi "tävlar" lite typ killarna mot tjejerna, vilket gör att man blir ännu mer taggad =D

2010-04-01 @ 09:43:43
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken härlig känsla att känna att man är nöjd med sin kropp! Den känslan vill jag med uppnå någon dag. Så jag fortsätter med mina gym & konditionspass ;)



Ha en jättebra dag!

2010-04-13 @ 10:51:55
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0