Pengarna kom...


...Och pengarna försvann.

Tidigare idag så räknade jag ut hur mycket pengar jag skulle betala i räkningar. Jag kom fram till en summa som jag sen glömde bort, eller förträngde, haha! Lite senare så sätter jag mig framför datorn för att betala mina räkningar men inser att jag helt missat att räkna med en tv-boxfaktura och en abonnemangsavgift. Den avgiften blev rätt hög då det var en startavgift medräknand. Efter att alla vanliga räkningar var betalda, så som telefon och hyra till mamma och pappa så förde jag över några tusen till ett sparkonto. På en annan bank. Först efter det så inser jag att jag glömt en räkning på 2000 :-. Den här månaden var en dyr månad. Och uppenbarligen en glömsk månad. Pengarna kom...

...Och pengarna försvann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0