NYHETER!


Jag har en del att berätta för er! Saker som jag velat hålla för mig själv tills det har blivit mer definitivt och säkert, men helt klart bra och roliga saker!

1. Jag har fått en ny tjänst inom företaget! Företaget har öppnat upp en ny tjänst som kallas för Sales Support och innebär att jag kommer att vara (som det låter) ett stöd för våra säljare plus att hjälpa till en hel del på marknadsavdelningen. Jag kommer att börja den nya tjänsten så fort vi har hittat min ersättare!

2. Jag ska bli moster igen! Storasyster Malin är gravid och den lille/-a beräknas komma någongång i mitten på augusti!

3. Malin och hennes familj flyttar hem till Svedala igen!! =)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Vad roligt! Grattis! :D

2010-03-29 @ 21:48:35
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Hannah

grattis..:D måste bara påpeka en rolig sak. svedala är en ort i skåne. och jag antar att det inte är dit hon ska flytta?? :) det är alltså inte ett namn på sverige..:)

2010-03-30 @ 09:30:14
Postat av: Kamilla Nyström

Grattis, så roooligt! Jag önskar att jag hade ett jobb jag med,,,,,

Men du verkar vara på spåret igen, härligt att höra och du är såååå jääävla snygg i håret,, jag odlar,, ha ha

Måste påpeka angående "Svedala" som nämndes i kommentaren här ovan. Svedala ligger till och med i Skåne och bara ca två mil från Malmö där jag bor. Har släktingar i Svedala och jag "härstammar" faktiskt därifrån,, ha ha så var det med det!

kram och trevlig påsk till dig

2010-03-30 @ 10:02:33
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Hej!

Grattis till nya jobbet! Kul att du är uppskattad på ditt jobb!



Kul att syster flyttar hem och kul med nya familjemedlemmar också!



:)



Kramar

2010-03-30 @ 10:18:23
Postat av: JohannaMariaMs

Jag vet att Svedala faktiskt är en ort i Sverige, :p Men här i Stockholm används ofta Svedala som ett smeknamn till hela Sverige, haha!



Hon flyttar inte till orten Svedala, utan till Svedala som i Sverige, om ni hänger med, för det gör knappt jag, haha!!

2010-03-30 @ 10:58:13
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis till nya tjänsten, alltid roligt att utvecklas på jobbet. :)



Vad roligt att din syster med familj ska flytta hem igen så du kan snusa bebis ordentligt sen :)

2010-03-31 @ 07:54:16
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0