Onsdag...


... Och det betyder lillördag!

Inte för att det blir någon utgång för mig ikväll, men det finns nog de som orkar med party så här mitt i veckan. Ja ni, hörrni, vänner. Uppdateringen här i bloggen suger. Min enda förklaring till varför det är så är för att jag helt enkelt inte hinner. Det är träning och umgänge med vänner eller andra trevliga saker inplanerade.

Förra helgen var det konferans på Aronsborg, (bilder kommer till helgen) grym dag och kväll! Hade på mig en svart spetsklänning som jag vek upp lite, till det hade jag ljusa slitna jeans och killer heals,  h o t ,  h o t ,  h o t !

På lördagen var jag på restaurang med brorsan och hans tjej, sen mötte jag upp Hedda hemma hos henne för att dricka lite vin innan vi sen satte oss på Tegels uteservering. Hade egentligen tänkt ta en lugn kväll, men det slutade med att vi stannade kvar ett tag, hemgång runt halv 2.

Söndag spenderades med Hedda vid fontänen ätandes jordgubbar. Måndagen var det träning - Shape. Gårdagen tog mig till Kista för middag och SATC med systeryster. Ikväll ska jag springa vårruset med jobbet. Som sagt, det är mycket just nu och tiden finns inte till att varken blogga eller ens sitta framför datorn.

Sen så är majoriteten av de bilder jag tar just nu partybilder, vilket kanske inte intresserar er så mycket? Lite skillnad från att ha varit en mat/hund/sambo/radhus-blogg, haha!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej, här kommer en hälsning från Thailand. Ska dricka en Mojito åt dig ikväll tänkte jag :) Har dykt hela dagen idag, underbart! Vattnet är 34 grader, helt sjukt. Hoppas vårruset går bra!

Kramar Kajsa

2010-06-02 @ 14:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0