Omotiverad


Känner mig inte allt för sugen att gå upp tidigt för att jobba om några timmar. De här dagarnas ledighet har helt klart gett mig mersmak. Jag har inte min semester förrens i mitten på augusti, längtar som fan, men det innebär även att sommaren snart är slut.. Deprimerande att ens tänka på då sommaren precis börjat, haha!

Jag minns inte om jag berättat det för er, men tanken är att jag ska vara med på min syrras förlossning, och bebisen är beräknad till mitten av augusti, så därför blev det en sen semester för mig i år, vilket inte alls gör mig någonting, för tänk vilken enorm upplevelse att få vara med på en förlossning (som inte är ens egen), hur coolt är inte det??

Men. Just nu känns det omotiverat att jobba när man sett väderprognosen för denna vecka. Men jag är inte bitter. Jag vill bara vara ledig.



Mitt lag under midsommar-fem-kampen. Vi förlorade. Kan ha varit för att jag var den enda som missade att få in pennan i flaskan. Skyller på dålig hålvana. Det är inte lixom min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0