Veckans händelser...


Det är mycket som jag vill berätta, skriva om, dela med mig av. Men dagens 24 timmar räcker fan inte till! Jag vill berätta om det pinsamma som hände på Onoff när jag skulle lämna in min dator. Jag vill berätta om min helg på Ljusterö (för typ 3 veckor sedan), om min helg på landet, om gårdagen, om min träning. Jag vill berätta så mycket, men det finns så lite tid för bloggandet.

Därför kommer här en liten update om vad som kommer att hända under veckan:

Måndag
Lunchpass - BodyPump
Träffade P för drinks

Tisdag
Klipp och sling
Träffa Stephi och laga middag

Onsdag
AW på Gerdas med jobbet

Torsdag
BodyCombat med Anna

Fredag
Lunchpass - Shape
Middag och drinka på RAW med Anna och Rebecka

Lördag
Crosstrainingpass med Anna
Ev middag och drinks med Anna och Jenny

Söndag
Storkok hos Anna. Korvstroganoff och kycklingcurry

Utöver det vill jag gärna hinna träffa Hedda innan hon åker iväg till Colombia och blir borta i fem veckor. Men frågan är var man ska hinna knöka in det...?


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Låter som en fullspäckad men trevlig vecka. :)

2010-07-29 @ 00:21:00
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0