Torsdag


Har jobbar hemifrån idag, fan vad skönt det är att kunna ha möjlighet att göra det! Vid lunch gick jag ned till Tegel och mötte upp pappa och Mattias, åt en bakad potatis med skagenröra. Dock tycker jag alltid att hemmagjord skagen är den bästa!!

Annars så har det inte hänt så mycket. Är sjukt bitter över att tappa fransarna igen. Dock verkar det som att det tar längre tid mellan gångerna, så det är ju positivt.. Men det är så trist, för nu är fransarna verkligen långa och riktigt täta, fan för att behöva använda lösögonfransar igen...




Förresten, träffade på exets syrra igår, skitkul! Henne saknar jag verkligen så vi bestämde att vi skulle ses för en fika eller vin så småningom! Jag var väldigt nära vän med exets syskon och föräldrar, tyvärr har vi tappat all kontakt i och med att det tog slut i höstas. Tragiskt egentligen. Men skyller inte det på någon alls, däremot hoppas jag att jag kan få tillbaka en bra kontakt med Nanna. För henne saknar jag massor.

Kommentarer
Postat av: Christina

Men! Vad irriterande! (med fransarna) De är ju liksom de som ramar in ögat om man säger så.



Skönt att kunna jobba hemifrån... Tänk om man kunde göra det... lite svårt dock som operationssköterska :) Vad är det du gör exakt, om man får fråga?

2010-07-02 @ 08:44:59
Postat av: JohannaMariaMs

Ja, det är verkligen jätte frustrerande! Sen tar det så jäkla lång tid innan alla vuxit ut igen!



Jag jobbar på ett billeasingföretag som Sales Support, mycket roligt! Och en fördel att man kan arbeta hemifrån :)



KRAAAM

2010-07-02 @ 11:28:27
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Fina ögon :)

2010-07-02 @ 14:23:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0