Stora Essingen


Snart bär det av in till stan med kollegan Anna, vi ska åka och bada på Stora Essingen! Vi var först lite skeptiska då solen låg inbäddad i en hel del vita tjocka moln, men nu minsann, nu har det spruckit upp och solen tittar fram!

Fick en hel del färg efter helgen på Ljusterö, men om jag känner mig själv rätt så vet jag att jag kommer att blekna fort som fan om jag inte underhåller brännan, haha!

När jag kommer hem sen tror jag att det blir att laga lite mat. Eller lite och lite. Funderar på att göra en s t o o o r  svamplasagne som jag sen kan göra matlådor på. Nu när jag får prova på att bo själv under en period vill jag verkligen försöka att hålla mig till matlådor. Dels till lunch på jobbet, men även till de kvällarna man kanske inte känner för att laga mat...

Nej, nu är det dags att röra på sig!  Ha en fantastisk måndagseftermiddag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0