Solstugan


Efter jobbet mötte jag upp Hedda, hon jobbar i närheten av Kristineberg, och jag fick skjuts dit av en kollega så vi möttes upp och promenerade till Solstugan som ligger jättefint till vid en klippa och med utsikt över vattnet. V a c k e r t .  









Nu är jag i en sådan matkoma. Herregud. Dock åt jag en grym middag : Halloumihamburgare! Funtade först på deras räklåda men kom på att jag nog ville ha något mera "matigt", men det fick jag ångra, för nu sitter jag här i soffan med värsta gravidmagen, uppknäppt kjol och är smått illamående! Men gott var det :)

Nu ska jag kolla på film! Köpte min favvofilm, som även är min favvobok idag! WOOHOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0