Snart.är.det.helg.


Man märker på statistik och på kommentarer att det är sommar, sol och semester, haha! Fast det är helt klart förståligt, jag hade då inte suttit framför datorn lika ofta som jag gör nu om jag hade haft semester och om vädret var lika fint som det är nu. Jag hoppas verkligen att det håller i sig till min semester, jag är fortfarande likblek!!

Idag på träningsschemat står ett pass BodyCombat! Har aldrig tidigare testat på det, så det ska bli spännande! Imorgon är det dags för Shape och efter det blir det förhoppningsvis landet. Men mina kära föräldrar visste inte om de skulle vara kvar eller inte. Så vi får se hur det blir. Hade dock gärna åkt dit, trots att väderprognosen för helgen inte är helt lysande så att säga. Annars har jag en rätt fullspäckade helg i stan framför mig.. Men landet lockar som sagt, haha!

Hoppas att ni alla får en superdag ♥, och för er som inte har semester än (eller redan har haft) :

S N A R T  Ä R  D E T  H E E E E E L G !  : )



Slänger upp en gammal bild från i vintras på Emma, Maria och lilla jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0