M/S Gerdas


Igår träffade jag upp några godingar från jobbet för en AW. Vi började med en drink på Mälarpaviljongen innan vi begav oss till Gerdas för ytterliggare en drink och middag. Jag och Stephi åt musslor med vittvin, persilja och vitlök, men tyvärr var de en besvikelse, musslorna smakade  n a d a . Men drinken var god ;)

Efter middagen gick vi till ett litet ställe på ställe på S:t Eriksplan för ytterliggare en drink innan det blev hemgång. Hade en jättemysig kväll, men jättehärliga tjejer!  Dock var det riktigt skönt att komma hem tidigt, vid 23 låg jag hemma i sängen, haha!


Efter jobbet idag ska jag hem till Täby. Har glömt massor av saker där som jag måste ha inför helgen, bland annat min plattång, haha! Sen måste jag även hämta ut ett paket i centrum.. Så idag blir det tyvärr ingen BodyCombat, dock funtar jag på att ta en långprommis..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0