Lite skillnad...

...Va?




Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej Johanna

lite skillnad, ja. Men det konstiga är, tycker jag, att man inte riktigt inser det förrän man ser bilder på sig själv ha ha. Jag såg inte heller klok ut, och jag förstår att det kommer att tolkas som om jag säger att du inte ser klok ut. Men det är inte så jag menar, du är vacker på båda bilderna. Men de talar för sig själv, du ser så j-a frisk och snygg ut på den andra bilden. Som pånyttfödd, precis så känner man sig oxå, eller hur!?

När jag ser dina bilder upplever jag i minnet hur det var, det känns som om det var längesen, men det var det ju inte. Fortfarande finns ärr och spår kvar, men de bleknar, de flesta!

Vet du, jag har gjort en hårförlängning, det blev skitbra. Hade inte tålamod att vänta. Och plötsligt inser man så praktiskt det var med kort hår,, ha ha.

Kram på dig och njut av sommaren.

2010-07-15 @ 17:18:15
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0