Godmorgon...


...Underbara måndag...

Här skiner solen, det är redan 25 grader varmt ute och jag vaknade alldeles pigg och utvilad... Eller inte. Det är kallt, mulet och regnigt ute och jag kunde inte sova inatt.

Som sagt. Dålig uppdatering i helgen. Hade dock med mig min dator och hade planerat att blogga, men datorn ville inte som jag. Kommer att berätta mer om det lite senare i eftermiddag. Annars händer det inte så mycket idag. Ska på ett lunchpass sen, och ikväll blir det hem och städa lite och laga  m y c k e t  mat, jag behöver matlåååådor :)


Jag för två år sedan. Badar en liten tre-månaders Isabelle ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att jag älskar din blogg <3

2010-07-26 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0