När någonting är jobbigt...


Blir allt jobbigt. En liten motgång eller jobbig sak gör att allt känns tungt. Så är det nu. Har svårt att tro på framtiden, på mig själv, på allt. Jag vet att det är fel att tänka så och jag vet att det kommer att gå bra för mig. Jag vet att jag är stark och att allt kommer att lösa sig. Men nu känns det som en jättedyk ner i avgrunden.

Har pratat med min mamma om det här ikväll.
Hon är bra min mamma. Hon kommer med tips och råd, och är väldigt bra på att trösta. Hon säger åt mig att jag inte får tänka på ett visst sätt, för det får mig att må dåligt. Hon är bra min mamma. Det är pappa oxå. Hela min familj är bra. Underbara till och med ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-01 @ 16:38:08
Postat av: tess

<3 hjärtat...jag hoppas du får en positiv vändpunkt snart....tänker på dig...kramar i massor!!!!

2010-02-01 @ 19:56:27
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Nathalia

Hej gumman!

Förstår att du har det svårt nu. Ibland kan livet bestå av modgångar och svart en periot.

Men tänk på att du klarade dig igenom en svår sjukdom,nu står du piggade och strållar av livsglädje.

Kram till dig från mig..

2010-02-01 @ 20:50:20
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0