Konsten att svulla!


Idag är det en seg dag. Kan utan minsta tvekan erkänna att jag större delen av dagen varit bakis, haha! Kan även medge att under dagen har jag svullat något så frukansvärt mycket :

- Startade dagen med ett glas vatten + en alvedon
- Köpte frukost på pressbyrån. En flaska vatten, en flaska cola och en club sandwich
- Käkade tre nektariner på jobbet.
- Åt hamburgare och pommes till lunch.
- Köpte extra salta lakritsgodisar.
- Åt lite mera godis som en kollega köpt.
- Kom hem, käkade middag och drack vatten till.
- Har förberett dippen som står i kylen, och chipspåsen ligger i väskan och väntar på att bli uppätna.

Det var en bra kväll igår helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: tess

thats the right way! haha jag håller mig dock till chips ikv =)

2010-01-22 @ 21:18:37
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0