Ingen underdel...


Det märks att det inte är säsong för bikinis i alla fall... Hittade inte en enda snygg. Så jag får nog försöka beställa från typ HM eller något. Annars så hittade jag det jag skulle det vill säga lösögonfransar :). Sprang även på Patrics pappa i Centrum. Det var jättekul att se honom även fast det kändes rätt krystat.. Vi har ju inte setts sen uppbrottet  för över fyra månader sedan. Herregud, är det bara fyra månader sen?? Vissa dagar känns det som att det var igår jag tog mitt pick och pack och flyttade hem till mamma och pappa. Andra dagar känns det som att det var en evighet sen. Det flesta dagar känns det som det sistnämda faktiskt. Men det är trots allt "bara" fyra månader sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0