Godmorning Saturday!


Tog en välförtjänt sovmorgon idag. Vaknade för två timmar sedan :) Har ingeting planerat för dagen, ikväll ska jag därmot träffa Hedda! Tror dock att det blir en v ä ä ä l d i g t lugn kväll! Hon jobbar imorgon och jag är fattig så här dagarna innan lön. Men man ska aldrig säga aldrig, haha!

Ska snart pallra mig in i duschen. Har fortfarande inte rakat benen, så nu börjar jag känna mig något äcklad av mig själv! Sen bär det av ner till Täby Centrum, ska köpa en vinare och lösögonfransar! Jag förbrukar fransar som fan, haha! Beroendeframkallande or what??


Kommentarer
Postat av: Kamilla Nyström

Hej,,måste bara fråga dig, hur får du lösögonfransar att funka? Vilken sort köper du? med lim på eller,,,,, jag är så jäkla trött på mina ögonfransar, och så håller jag på att prova ut linser,,, o ögonen är irriterade som tusan,, ge mig gärna lite tips om du vill.

jag läser din blogg varje dag, även om jag för tillfället är lite dålig på att kommentera!

Ha en härlig helg

kram Kamilla

2010-01-23 @ 12:26:38
URL: http://kamilla-milla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0