Godmorgon Söndag!


Sovit gott?

Det har jag gjort i alla fall! Efter att ha kommit hem onödigt sent... Började röra mig från Stephi vad 01-tiden, men kom inte hem förrens vid 03... Så jäkla typiskt! I vanliga fall tar det ca 45 minuter att ta sig från Täby till S:t Eriksplan om alla tåg tajmar. Igår påväg hem tajmade det såklart inte!

När jag kom till tunnelbanan vi Stephi så fick jag vänta 15 minuter - fair enough tänkte jag då jag sa att Stephi inte behövde kolla upp när tunnelbanan gick "- Det löser sig" svarade jag.. När tunnelbanan väl kom och jag gick av vid T-Centralen så går inte tåget mot mörby förrens om 25 minuter!! Så jag är lite sliten idag...

Men kvällen med Stephi och Frida var jättemysig! Vi drack lite vin och käkade nachos med ost som Frida fixade iordning i ugnen! Sen slökollade vi på Scary Movie och en film som jag tror hette Ghostship samtidigt som vi pratade om livet haha! Vi pratade om att eventuellt åka iväg till Berlin i vår, göra lite seightseen, lära mig dricka öl och bara ha det roligt! :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till Täby Centrum, måste köpa en bikiniunderdel och ögonfransar :D

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Berlin är det optimala valet för att lära sig dricka öl, finns gott om goda ölsorter i Tyskland :) Jag lärde mig dricka öl där som utbytesstudent under gymnasiet!! Annars är tyskarna sjukt galna i martinidrinkar!!

2010-01-18 @ 12:28:32
URL: http://systerlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0