God eftermiddag L Ö R D A G !


Igår hade jag en jättemysig kväll med Stephi
(om man bortser från att jag fick vänta 45 minuter på piss-pendeln pga vagnsfel, växelfel, väderfel och fan och hans moster...). Vi gick till Centralbadet och bubblade lite och drack ett glas vin innan vi gick hem till henne och käkade tacos. Var en supermysig kväll med min andra hälft. Den tjejen betyder så otroligt mycket för mig. Hon är en riktig klippa!

Jag och Frida (som är barndomsvän med Stephi) pratade om just Stephi förra lördagen och vilken genuint underbar person hon är.  Jag berättade hur dåligt jag mått över hur mycket jag försummat mina vänner under mitt tidigare förhållande och i samband med min sjukdom. Jag sa att jag kan inte förstå vad Stephi ser hos mig, och varför hon orkar och vill stanna kvar. Då sa Frida "- Av alla vänner Stephi har, så väljer hon att umgås med oss.. Det säger väl rätt mycket?" Och, ja, det säger en hel del. Det är vänskap. Sann vänskap ♥

...Frida och Stephi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0