Tragiskt...?


Jag är kär. Kär i min nya rosa dator. Jag är även kär i min tv, eller snarare boxen som ger mig alla kanaler. Jag vet inte om jag tidigare berättat att jag under dessa månader jag bott hemma varken haft tv eller egen dator? Fram till och med i julas gjorde brorsan lumpen, så under veckodagarna bodde jag i hans rum, och hade där tillgång till både och, men på helgerna fick jag flytta in i ett annat rum utan varesig tv eller dator.

Egentligen är det nog ganska tragiskt. Att man inte kan klara sig utan dessa saker, men det blir ju tomt! Inga ljud, eller någonting! Jag tycker att det är mysigt att ligga i sängen och zappa lite på tv:n eller surfa och blogga på datorn. Sen är det absolut inte det enda jag gör på kvällarna, men de flesta människor har både tv och dator och då även möjligheten att se ett bra program eller surfa.

Hmm. Känner att jag kom ifrån ämnet lite. Det jag ville säga är att jag nu har en dator, och att jag äntligen fixat en box till tv:n. Så. Nu vet ni det :)


Kommentarer
Postat av: Sassi

Jag har en likadan liten rosa hemma. Kallar henne min bäbis, vad heter din? :)

2010-02-22 @ 08:34:05
URL: http://thesassis.blogspot.com/
Postat av: JohannaMariaMs

Jag har faktiskt inte döpt min - än :p Några förslag?

2010-02-22 @ 10:48:48
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0