tummrullning och navelpillning.


Ringde närmsta chefen nyss. Tänke ringa för att be om råd för hur jag ska göra under morgondagen, men hann inte mer än säga "-Hej.." innan hon nästan befallde mig att stanna hemma imorgon oxå. Det är tydligen flera på jobbet som är sjuka och har varit hemma i flera dagar - som jag. Hon tyckte inte att det var värt att riskera något. Så, jag blir hemma imorgon oxå. Kul. Jag går hemma och rullar tummarna och pillar mig i naveln. Typ.

Sen så är jag jäkligt frustrerad över att jag inte äger en laptop. Jag vill kunna ligga i sängen och kolla på film, surfa och blogga. Jag orkar lixom inte gå upp för att sätta mig i datorrummet...

Men forhoppningsvis får jag lite bidrag till en dator på fredag/lördag, för då blir lilla jag ett år äldre :)

Så här het är jag idag. Sen så har jag inte tvättat håret på typ fyra dagar. Kanske är dags nu?


Kommentarer
Postat av: Irene

Det är ju så j*vla trist att var hemma och sjuk, finns ju inget att göra eller så orkar man inte.

Men du kryar på dig snart.



Det ser ju ut som om ni hade det riktigt roligt i fjällen.

Du ser jättefin ut i din frisyr (inte dagen kanske:)...)du passar verkligen jättebra i den längden.



Ha det gott och krya på dig



/Iréne

2010-02-17 @ 21:48:35
Postat av: JohannaMariaMs

Det var grymt i Åre! Ville inte åka hem igen :) Nja, håret just nu är inte i sitt esse, det är skitigt o platt o rätt äckligt faktiskt... Men det är väl ok när man är sjuk? Kram!

2010-02-17 @ 22:11:51
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Trist att va sjuk. Du får väl kolla på nån härlig film, typ Dirty Dancing eller nåt :) Hoppas du mår bättre snart och hoppas du får bidrag till en laptop :) Kramar

2010-02-18 @ 09:07:19
Postat av: JohannaMariaMs

Kajsa - Hur har det gått för dig??



KRAM

2010-02-18 @ 09:35:14
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0