Jag har blivit blond(are)!


Sitter på jobbet och väntar på att bussen ska gå. Den lämnar inte Infra förrens om 30 min, segt som fan, men vad ska man göra? Idag stod egentligen ett simpass på träningsschemat men som jag skrev i inlägget nedan så hoppar jag all träning denna vecka. Känns som ett bra beslut.

Ett annat bra beslut var att jag idag hos frisören bestämde mig för att go blond(er). Riktigt snyggt om jag får säga det själv, haha! Hon klippte ytterst lite på håret, klippte bara upp lite där bak för att forma till kaluffsen, och sen toppade hon lite och tunnade ut det. Till sommaren tror hon att jag kommer att kunna ha en tuff pagefrisyr :)

Tack så jättemycket snälla, söta ni för kommentarerna i inlägget nedan! Era kommentarer och pepp gör så mycket för mig! ♥


Inlägg som skulle publicerats för en timme sedan. Men blogg.se verkar vara helt stööört segt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0