Godmorgon rynkor!


Nej, riktigt så illa är det inte. Men då var man 23 år då. Tjugotre vintrar. Jag märker ingen som helst skillnad. Hade en jätteroligt spontan kväll igår! Den blev inte alls som jag trodde att den skulle vara. Jag var inställd på en lugn hemmakväll med päronen, bänkad framför Let's Dance och ladda inför ikväll istället. Men så blev det inte!

Kom hem vid 4-tiden imorse, och som vanligt skiter jag alltid i att ta bort sminket när jag kommer hem sent, villet resulterar i en  v ä ä ä l d i g fräsch Johanna ;)

TACK ni underbara för era gratulationer på min födelsedag! Jag bockar och bugar ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis i efterskott! Hoppas du får en kanon bra helg, det är du om någon värd. Jag är en stor beundrare av dig och din blogg. Jag beundrar dig så mycket och du har blivit som en förebild för mig. Du är en riktigt kämpe, en fin tjej! Ha en toppen kväll! Kram på dig

2010-02-20 @ 16:51:57
Postat av: Josefin

Grattis i efterskott! Vi är nästan exakt lika gamla, du och jag :)

2010-03-08 @ 22:53:45
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0