Gamla bilder.


Systrar på promenad i Kingston, London. Hade dagarna innan fått reda på att jag hade cancer. Eller, samma dag som jag skulle åka fick jag beskedet. Dock var läkaren säker på att det räckte med strålning.


Lillebrors studentdag och två dagar efter första kur för min del. 


Eller den här. Den har jag inte sett tidigare. Dagen jag började tappa håret. Minns att jag var rätt facinerad av det och bad även pappa att dra. Mamma ville inte :)


Midsommarafton -08. Älskar chips. Sjuk eller inte. Chips ska det vara. Och ett glas vin.


Den här har jag visat tidigare. Men jag tycker att den visar en hel del : omplåstringen av såret. Skallig. Rödmosig runt ögonen och LAGAR MAT! Jag minns att det inte var länge sen jag hade fått en kur på den här bilden. Det gjorde att jag hade svårt att äta. Men ändå står jag och rör i stekpannan?? Som förövrigt innehöll tacoköttfärs, haha!


Gamla bilder. Gamla minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0