Ambassadeur


Så vad gjorde jag igår då?
Jag gick helt spontant på en spelning på Ambassadeur med två vänner och tillika kollegor! Hade en jättetrevlig och relativt nykter kväll. Hade lovat mamma att inte vara bakis, haha ;)

En bra kväll helt enkelt! Och väldigt, väldigt spontan och lite otippad oxå. En bra födelsedag :)

Nu är det dags att förbereda för kvällen. Efterrätten är på gång, jag ska ner till centrum och köpa vin och en kvarting till en fördrink, kanske leta efter något att ha på mig, handla sista minuten mat. Senare i eftermiddag kommer Stephi och Sofia och hjälper till att laga sushi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul! Alltid lika underbart med spontana händelser!

2010-02-21 @ 14:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0