2010-02-04 och födelsedagsmiddag


Torsdag.

Idag mår jag något bättre. Hade en riktig depp när jag kom till jobbet och Stephi ringde. Hon hörde att jag lät ledsen och självklart blev jag ännu mera deppig. Men som tur är får jobbet och ens arbetsuppgifter en att må bättre och fokusera på annat. Mamma och pappa kom och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi och handlade till morgondagens sushi-middag. Ska bara vara hemma imorgon och ta det lugnt. Som jag har gjort hela veckan. Har säkert gått upp de 7 kilo jag gått ner pågrund av att jag inte tränat ett skit och svullat chips. Men men, nästa vecka tar vi tag i det igen!

På tal om sushi! Anledingen till att vi ska käka det imorgon är för att jag ska laga det på min födelsedags-middag jag ska ha den 20 februari, så vi kör en liten prov-omgång. Det middag med de bästa vännerna och sen utgång :) Ser verkligen fram emot den kvällen, ska bli så jäkla kul!

Nu ska jag gå och lägga på mig ytterliggare ett kilo i vikt.
Godis väntar. Fast jag fattar inte varför jag valde godis egentligen när chips äger godis så jäkla hårt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Vad gott med sushi! Har blivit väldigt förtjust i det och har det som standard att äta det på fredagar med jobbet på lunchen :)

Inte dåligt att göra det själv. Jag är impad! Hoppas det blir bra!

Unna dig att ta det lugnt emellanåt också. Man måste inte alltid vara bäst!

Kramar

2010-02-06 @ 12:57:14
Postat av: tess

du får dela med dig av dina sushikunskaper tycker jag !



<3<3<3

2010-02-06 @ 14:47:52
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0