Årsresume: jan - feb 2010

Januari.

Förra årets nyår såg jag ut såhär... Saknar min rocka-billy-frilla lite måste jag säga! Årets nyår kommer att firas med samma personer som förra året, plus några till, gissar på att vi blie runt 10 pers..



Januari var en rätt jobbig månad för mig, det var mycket med min gamla lägenhet som jag hade tillsammans med mig ex, det var renovering och värdering och en massor av bråk därimellan vilket tog mycket hårt på mig. Allt runt omkring hela separationen var extra jobbig under januarimånad. Men jag hade även väldigt mycket roligt, och jag hittade tillbaka till många gamla vänner, bland annat Stephi ♥

 



Jag blev även en riktig fena på att sätta på lösögonfransar och jag kunde äntligen göra en inbakad fläta i håret, total lycka var det mina vänner :)

Februari

Jag slingade håret och blev lite blondare...
 

Jag var hemma hos Häss och hade förfest tillsammans med hans fjortistjejer till kompisar ;)


Vi åkte på konferansresa med jobbet upp till Åre, väl där åkte jag Zipline, vi körde Audi på isen, fylleåkte skidor (eller jag åkte bakom en kollega, gick mindre bra, men ner kom vi i alla fall, haha)







Jag fylld 23 och hade sushikväll men mina vänner och sen blev det utgång..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0