Trött.


Har bäddat ned mig i sängen och ska snart släcka ner. Är så jäkla trött plus att jag börjar känna av halsen lite, känns mindre bra... Hur som, var ju på födelsedagsmiddag hos pärutserna för att fira lillebror Mattias som fyller 21 idag! Vi åt mycket god (om än otippad kombo av) mat! Till förrätt blev det scampi i olivolja, massa vitlök och chili och en baguettbit att fiska upp alla godheter med, och sen till varmrätt hemmagjorda hamburgare!

Jag är mätt och belåten, och trött.. Riktigt trött...

Imorgon ska jag hem till Systeryster för att kolla in hennes lägenhet ordentligt och äta middag, tror hon skulle bjuda på wok... Ska bli riktigt mysigt :)

Nu: Sova. Ska stänga av tv:n, släcka ner ljusstaken och stänga av datorn.. Sov gott söta ni och tack för att ni finns och lämnar avtryck här i bloggen och i min mail, ni sätter helt klart en guldkant kring min vardag ♥

Bild tagen från google.se


Kommentarer
Postat av: Anette A

Sov gott! En riktigt god jul och ett super-duper-gott nytt år önskar jag dig. Kram

2010-12-21 @ 22:30:16
Postat av: JohannaMariaMs

Tack detsamma! Hoppas att du får en helt fantasikt jul! Stor KRAM =)

2010-12-22 @ 12:33:43
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0