Kyla.


Just ni ligger jag i sängen med morgonrock och mina mystofflor och försöker att få tillbaka värmen i min genomfrusna kropp! Min buss från Systeryster Malin kom inte när den skulle utan jag fick snällt vänta på en annan buss som gick en kvart senare. I typ -20 grader. Så jag fryser. Som fan.

Men kvällen var jättemysig och jag fick god mat, syskonsnack, bebisgos och Isabellebad, en mycket lyckad onsdagskväll med andra ord :)

Imorgon jobbar jag till 13.00, och sen blir det en sväng till Täby Cenrtrum för att fixa de sista julklapparna... Har fortfarande inte köpt något till lillebror Fredrik och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa! Så jäkla svårt...

Nu känner jag mig alldeles mosig i kroppen och det typ bultar i mina nu (äntligen) varma fötter! Haha, när jag stod i duschen så blev fötterna illröda medans tårna fick en konstig lila nyans. Som sagt -20 grader ute lämnar sina spår ;)



En badande Isabelle ♥


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Usch, ja den här kylan är verkligen inte att leka med! Rekommenderar vetepåse, det är guld i den här kylan så man slipper frysa när man ska sova! :)

2010-12-23 @ 01:36:13
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Hannah

Hej!

Förlåt om jag är nyfiken... men du skriver alltid bara om din syster... och du var med på förlossningen. Är pappan kvar i england?



GOD JUL :)

2010-12-23 @ 09:35:27
Postat av: JohannaMariaMs

Nyfiken i en struuut ;)



Pappan är kvar i England men är påväg hit!



GOD JUL till dig med!

2010-12-23 @ 10:35:46
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Katarina

God jul Johanna! Kram

2010-12-23 @ 15:51:18
Postat av: iréne

God Jul! Hoppas du får en underbar helg med familjen.

2010-12-23 @ 18:36:57
Postat av: Camilla

God Jul! Hoppas att du får en mysig julhelg!



Kram! <3

2010-12-24 @ 00:02:44
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: joanna

hittade din blogg på google. hamnade av någon anledning under 2008. läste allt som kom upp. blev nyfiken och öppnade bloggens startsida. fyfan va fin du är nu! du är så stark som klarade allt det där! och isabelle.. då var hon bara 3 månader. shiet. hoppas du har det bra!!

2010-12-28 @ 16:05:09
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Joanna - Jag kunde inte svara i din blogg så det får bli här istället =)



Tack så jättemycket =) Mitt liv idag ser något annorlunda ut idag jämförelsevis med 2008, det var aptufft, men det är dels sjukdomen och den jobbiga separationen jag genomgick för ett år sedan som format mig till den jag är idag =) Haha, låångt och flummig kommentar ;)



Däremot blir jag lite orolig när jag läser din blogg...? Jag hoppas att du oxå mår så bra som bara DU kan, det finns bara EN av dig, alltså är du UNIK.. Tänk på det vännen!

2010-12-28 @ 16:21:20
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0