Juuulgraaaaan


Godmorgon!

Jag tog mig en riktig sovmorgon och ligger fortfarande och i sängen och drar mig! Trodde att jag skulle få problem att sova i min nya lya men jag sover som en stock! Förutom de två första nätterna då jag typ var för exalterad för att kunna sova, haha!

Idag skulle jag egentligen åkt till Skansen med Systeryster, Isabelle och Anna, men lilltjejen Isabelle är sjuk plus att vädret känns inte så jätteroligt direkt... Det småsnöar och är rätt mörkt ute... Så istället ska jag följa med papi och hämta en julgran och sen blir det nog stök och bök i lägenheten... Skulle vilja gå och shoppa lite mer julklappar men julklappskontot står typ på noll komma noll, noll, så det får vänta tills efter lön!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0