Interneeeeet


Äntligen har man fått tummen ur och installerat internet (eller man, och man, supporten fick guida mig, haha) så nu kan jag surfa och blogga precis när jag vill! Wooop, wooop!

Just nu sitter jag bänkad framför soffan med laptopen i knät medans maten puttrar och kokar på spisen! Idag blir det lättlagad mat bestående av kyckling, ris och en sås på creme fraise!





Precis som jag hyllade mina grymma knivar från OBH Nordica så skär jag mig på fingret, inte så speciellt smärtsamt, men det slutar ju inte blöda!! Hur kan ett sådant litet, litet snitt blöda så mycket??


Kommentarer
Postat av: Camilla

När man skär sig i fingrarna slutar det fan aldrig blöda! Jag skar mig på 3 papper en dag när jag skulle dra isär fakturor på jobbet, fick skriva ut nya fakturor eftersom jag lämnat en hel bunt blodfläckiga. Såg inte åååå snyggt ut =D

2010-12-15 @ 19:44:49
Postat av: JohannaMariaMs

Papercuts är fan det värsta!! Det gör ju ONT! Svider som bara den! Men det är det jag inte kan förstå, hur man ett sådant litet skärsår göra så ont och hur kan det blöda så mycket??



Något som oxå gör rikigt ont, det är man man får en lite skinflik precis vid nageln! Det är oxå smärta på hög nivå! Eller när man råkar bryta av sin nagel liiiite för långt ner! Haha nu funderar jag över massa andra "små" smärtor, haha!

2010-12-15 @ 20:20:35
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha. Skinnflikar vid nageln är det värsta som finns, går inte att sluta att pilla på skiten heller.

2010-12-16 @ 10:40:29
Postat av: Elisabeth (Fisabeth)

oj oj stackars dig !! kom hit ska jag plåstra om dig !!

2010-12-16 @ 19:13:51
URL: http://johannamariams.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0