♥ Hjärta ♥


Fan vad jag hatar att vara sjuk. Det suger hästballe.

Nu kan jag inte sova heller... Somnade på soffan och "råkade" sova i typ två timmar. Bra gjort där. Men den lilla eftermiddagsluren har nu gjort att jag lider av insomnia.

Måste även berätta om en grej som hände idag! klockan var väl runt 11 på förmiddagen och jag är inne i badrummet och ska precis hoppa in i duschen när jag hör hur det plingar på dörren och sen hur någon höll på med brevinkastet, och jag blev  l i v r ä d d ! !  Jag frös till is och fick rent ut sagt panik! Värre blev det när jag hörde hur en nyckel vreds om i nyckelhålet. Dörren öppnades och där står :

Min PAPPA!

Som blev orolig för jag inte svarat i telefonen och han vet att jag är sjuk och att jag igår mådde riktigt kasst. Så mamma och pappa blev oroliga att något hade hänt mig ♥

Jag visste inte vad jag skulle säga, utan istället började jag typ böla för jag blev så jäkla rädd! Lite senare när jag lugnat ned mig och pappa gått så ringde jag honom och tackade för att han kommit och kollat till mig..

J a g  h a r  e n  u n d e r b a r  f a m i l j  ♥

Förövrigt tycker jag att ni suger på att kommentera lika mycket som jag suger på att svara på dem.. Något som vi kanske ska ta och göra någonting åt? ;) Sen skulle de faktiskt göra mina tråkiga-ligga-på-soffan-sjuk-dagar lite roligare!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gulliga föräldrar du har, vette fan om jag skulle ha vågat ge nyckeln till mina om dom bodde i närheten för då skulle man väl få besök kl 10 en söndagmorgon när man är som mest bakis..

Krya på dig!

2010-12-28 @ 15:49:55
Postat av: JohannaMariaMs

Som mest bakis eller har sällskap i sängen ;) HAHA

2010-12-28 @ 16:22:19
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha. Sängsällskapet är dom vana vid då jag är sambo. Kommer ihåg när jag precis flyttat hemifrån och fortfarande bodde rätt nära, mamma hade någon jävla radar satt som gav utslag när jag var bakis för då bestämde dom fan sig för att komma och hälsa på och bjuda en på restaurang. "Men varför äter du inte? Var det inte gott?" Uff. Och så undrar dom varför jag flyttade 120mil bort ;P

2010-12-28 @ 17:10:48
Postat av: Anette A

Krya på dig gumman! Å tänk på din resa till värmen som kommer att ske snart. Mycket snart. Lyllos dig! Kramar Anette A

2010-12-28 @ 19:06:33
Postat av: JohannaMariaMs

Tack snälla Annette! Resan är typ det enda som peppar mig just nu! På fredag är det bara 1 vecka kvar! Helt galet... =)



KRAM

2010-12-28 @ 20:08:47
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0