Favoriter i smyckeslådan.


När min vän Stephanie åkte till Thailand för några veckor sedan bad jag henne köpa mig några färgranna armband, och dessa har utan tvekan blivit mina favoriter bland mina smycken! Jag använder dessa  o f t a ,  och jag planerar på att köpa flera i Malaysia, jag skulle vilja ha några svarta/vita med fina mönster, men även några guld-aktiga!

Bilderna gör knappast armbanden rättvisa, och egentligen är det väl roligare att se dem i sin helhel, på en hel outfit, men jag har blivit kär och kommer garanterat att öka på min samling :)

Nr 1, 3 och 4 är köpta i Thailand, och nr 2 är köpt här hemma i Sverige.



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättefina!

2010-12-21 @ 19:47:06
Postat av: JohannaMariaMs

Tack =) I löööv dem!

2010-12-22 @ 14:09:01
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Tack! =) I lööööve them!

2010-12-22 @ 14:13:43
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0