Vart är min tandborste??


Helt plötsligt har jag fått värsta suget efter att blogga. Kan lixom inte riktigt få nog, och så mina vänner, har jag inte känt på lääänge. Men nu är det roligt igen och det riktigt kliar i fingrarna att få skriva av mig.

Känns helt plötsligt som att mycket går min väg just nu. Jag känner mig extremt positiv till mycket och framför allt känner jag att jag orkar ta tag i saker och ting, tråkiga måsten och nödvändiga saker. Jag har mycket att se fram emot, längta efter och att sträva emot. Någonting som jag tror gav mig en ordentlig push är resan till Malaysia. Att hela tiden har något att se fram emot gör den tråkiga vardagen mindre tråkig :)

Men som sagt, det är mycket annat oxå som spelar in, och jag är stolt och glad över mig själv som äntligen tagit tag i det och mår jäkligt bra över mig själv som gjorde det! Power to the people, haha!!

Men, inte kan jag väl bara skriva ett positivt inlägg?? Något måste jag väl klaga över?? Okej. Träningen har inte prioriterats de senaste veckorna vilket suger hästpung. Men imorgon blir det en långprommenad, och sen kanske man ska kolla om det går något bra pass.. Annars har jag ju tagit för vana att träna på SATS vid jobbet, men eftersom att man nu har  s e m e s t e r  så får man söka sig någon annan stans :)

Nej, nu är det dags att borsta tänderna!! Vet dock inte vart min eltandborste är... Sist jag använde den var på Patienthotellet för typ en vecka sedan, jag vet att jag fick med mig den, men jag vettefan var jag har lagt den. Inte heller har jag borstat tänderna sen dess, höhö! Hallå dålig andedräkt och beläggningar... Okej. Trött. Sova. Måste. borsta. tänderna. ZzZznark.

Kommentarer
Postat av: christina

"Suger hästpung" :D

2010-08-11 @ 21:24:52
Postat av: JohannaMariams

Hästpung är ett bra uttryck tycker jag, det förmedlar lixom den känsla jag var ute efter. Hästpung lixom, haha!! :)

2010-08-11 @ 22:39:29
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0