Tolfteiåttondetvåtusentio


Godmorgon torsdag!

Vaknade tidigt imorse och gick på en långprommis. Sen har jag gjort massa nödvändiga måsten, ringt några samtal, tvättat och fixat och nu ska jag snart börja packa iordning för i eftermiddag åker jag och Anna till mitt landställe i Edsbro! Mamma och pappa kommer ut imorgon och då är det dags för kräftfiske :)

Så i helgen kommer det att bli lite uppdatering, men det är ni som sagt rätt vana vid, haha! Men jag kommer säkert att slänga iväg ett mms-inlägg eller två. Fan vad det är enkelt och bekvämt förresten! Dock inte liak roligt att läsa. Kan inte någon fixa en app till iPhonen så att man kan blogga därifrån??

Nej, nu ska tvätten hängas och in med en ny laddning kläder!

Ö n s k a r  e r  a l l a  e n  u n d e r b a r   h e l g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0