Måndag morgon...


... Och jag är redan vaken...

Måste nämligen jobba idag. Var tvungen att ta ledigt i fredags så därför jobbar jag in den här dagen. Har en del som måste bli klart innan jag drar på semester.

Idag regnar det. Eller snarare småduggar. Trist som fan. Jag som beställde tropisk hetta till min semester! Men, men vad gör man...

Vid lunch kommer jag att dra över till Systeryster för att käka lunch, annars blir det en jobba och slappa måndag. Måste även fixa en hel del annat smått och gott, ringa banken bland annat. Sådana där tråkiga måsten en måndag...
F U C K  Y O U regn!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken snygg ring!! Du måste bara berätta var du köpt den??



Förövrigt är du grymt snygg i håret :)

2010-08-09 @ 23:15:47
Postat av: JohannaMariaMs

Ringarna är köpa på Gina Tricot :) Kommer att visa upp den andra ringen i ett senare inlägg :)

2010-08-10 @ 12:41:30
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0