Malaysia BABY!!


Nu är det spikat, bokat och klart! Tre underbara veckor i paradiset! Fantastiska sevärdigeter och shopping, men framförallt sol och bad! Herregud vad jag längtar efter sol och bad, god mat och goda paraplydrinkar (om man får dricka alkohol i Malaysia? Har hört att det på vissa ställen är ganska strikt..)

Tänk vad den tråkiga hösten kommer att gå snabbt, när man vet vad som sker i januari, när man har något att se fram emot! Kan inte förstå att det i januari är TRE år sedan jag var på en solsemester! Haha, då mellanlandade vi i Kuala Lumpur för att sen åka till Bali!

Att jag sen ska åka med en helt fantastisk person som jag på väldigt kort tid kommit att se som en av mina närmsta vänner, det gör knappast saken värre :)







Vill slänga iväg ett speciellt tack till  F E L I C I A  som gav oss många tips och idéer!! Vill gärna ha fler ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vad jag är avis på dig! Jag vill oooooxå! Hoppas du får en grym resa! =)

2010-08-09 @ 08:11:54
Postat av: Sanna

Jag vill oxå följa med! Har du plats i resväskan? :)

2010-08-09 @ 09:45:03
Postat av: Felicia

Åh, vad söt du är :). Hoppas och tror att er resa blir grym!! Och du, som turist är det inga problem att dricka alkohol i Malaysia! När vi var där kostade en öl 10 kronor på puben och ca 3 kronor i mataffären :P. Kramar!

2010-08-09 @ 22:29:06
Postat av: JohannaMariaMs

FELICIA!! Har du några bra tips på billiga hotel i KL och Langkawi? :) Vi håller på att reka runt för fullt, vi kommer inte att boka innan, utan vi bokar väl på plats :) KRAAM

2010-08-10 @ 20:16:52
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0