Kantarellcanneloni


God morgon måndag!

Vaknade rejält sliten och inte alls utvilad imorse. Det är alltid så på måndagsmornar, man kan nog säga att jag lider av söndagsångest. Det går bara inte att somna. Inte heller blev det bättre av att halsen ömmade och kändes torr! Men somnade det gjorde jag i alla fall, dock var det efter klockan 01:30, för då var jag tvungen att gå på toaletten (intresseklubben antecknar)...

Igår fick jag förresten flång och lagade matlåda! Jag frågade mami och papi om det hade planerat någon middag vilket de inte hade, utan vi skulle äta ägg och baconsmörgåsar. Men jag ställde mig i allafall och lagade mat eftersom att jag behöver det till matlåda, och man tager vad man haver från kyl och frys.

Så, det blev kantrellfyllda cannelonis med tomatsås! Fy fan va gott det blev (var tvungen att provsmaka lite för det doftade verkligen gott) Så jag har en rätt schysst matlåda och magen kurrar redan ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0