Jakt


Idag ska jag och pappa på en privat visning av en lägenhet. Känns verkligen jättekul att ha kommit igång och gå på lägenhetsvisningar! Så idag ska vi som sagt gå och kolla på en. Det är folk som redan är intresserade av den men enligt mäklaren så kör de lite "waiting game", ingen vill riktigt buda och ta tag i det. Så vi får ser vad som händer och sker :)

Jag känner pressen på mig att flytta ut, det var ju trots allt ett år sedan jag separerade och flyttade hem igen. Samtidigt som jag känner stressen och vill flytta så snart som möjligt vill jag heller inte flytta till första bästa. Jag vill flytta till en lägenhet som jag känner passar mig. Som jag känner att jag kan bo i i ett antal år.

S å  n u  ä r  j a g  p å  j a k t !  : )

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du snart hittar en lägenhet som känns rätt! Tycker jättemycket om din blogg, du är en sån himla stark tjej och jag beundrar dig verkligen.



Stor kram på dig :)

2010-08-31 @ 10:17:04
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Anne

Önskar lycka till på visningen! Hoppas du snart hittar din "rätta" lgh som passar dig!



Ha en bra kväll!

Kram, kram

2010-08-31 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0