Hemma igen!


Hej vänner!

Sitter just nu hemma hos Malin och är barnvakt åt Isabelle medans hennes mamma och lillasyster är på sjukhuset för att göra hörselundersökning och lite annat smått och gott. Vi kom hem från BB i onsdags efter att ha "sovit" två nätter på först BB och sen en natt på Patienthotellet. Men så mycket sömn blev det inte, så veckan har varit lite som i ett töcken, men ett jäkligt härligt töcken!

Att få ha varit med på Malins förlossning var bland det häftigaste jag gjort! att få dela den upplevelsen med systeryster, att få se en liten komma till världen, att klippa navelsträngen, att sitta med en alldeles nyfödd liten tjej i famnen medans mamma duschar, att höra lilla bebis jollret. Helt fantastikt helt enkelt!!

Nu sitter jag som sagt på Malins dator medans Isabelle kollar på hennes favoritserie - Postman Pat (som tydligen på svenska heter "Postis Pär" haha!) Men jag kommer att visa lite bilder på underverket sen när jag är hemma igen, måste bara få Systerysters godkännade oxå ;)

Tack för era gratulationer underbaringar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0